houd tijd over om te ondernemen
met onze slimme oplossingen.

Horeca administratie Amsterdam

Als horeca ondernemer in Amsterdam doe jij graag waar je goed in bent: met hart voor jouw zaak een bijzondere ervaring voor gasten creëren. Maar ook krijg je de administratie daar ongevraagd bij, daar kan je hulp bij krijgen voor een vast tarief per maand. Wij nemen jouw boekhouding, salarisstroken, loonbelastingaangifte, BTW aangifte en jaarrekening voor je uit handen. Zo kan jij doen waar je goed in bent, met de zekerheid dat jouw boekhouding altijd op orde is, zonder dat het je tijd kost.

werQt voor de administratie voor uw Amsterdamse restaurant

WerQt onderscheidt zich door automatische koppelingen aan te bieden die vanuit jouw systemen de benodigde informatie delen om de boekhouding, aangiftes en jaarrekeningen te verzorgen.

Wij begrijpen dat je overzichtelijk en snel inzicht wilt hebben in je financiële situatie. Daarom zijn jouw actuele cijfers altijd online toegankelijk in jouw eigen portal. Zo verandert er voor jou niets, behalve dat je hier niet meer naar om hoeft te kijken.

Administratie uitbesteden; waarom?

In tijden van corona zijn alle kostenbesparingen natuurlijk mooi meegenomen. Deze tijden vragen om meer creativiteit, aanpassingen en ook investeringen die jouw aandacht nodig hebben. Daarom is samenwerken met werQt een goede keuze. Het is namelijk één van de simpelste en snelste switches om automatisch inzicht te verkrijgen in actuele cijfers. Zo weet je zeker waar je aan toe bent, en de tijd hebt om alle nadruk te leggen op het creëren van onvergetelijke ervaringen van gasten aan jouw zaak.

Bij werQt mag je het volgende verwachten:

  • Altijd bereikbaar voor al je vragen
  • Regelmatig bij jou op locatie
  • Automatische van je volledige boekhouding
  • Indienen van alle belastingen
  • 24/7 inzicht in je administratie

Benieuwd welke besparingen jij kan realiseren door samen te gaan werken met werQt?

Neem dan nu contact met ons op