Als restauranteigenaar in Amsterdam doe jij graag waar je goed in bent: met hart voor jouw zaak de boel runnen. De administratie van jouw restaurant is iets wat je er ongevraagd bij krijgt. Dit hoef je alleen zeker niet zelf te doen! Besteed het uit bij werQt tegen een vast tarief per maand en wij komen de administratie op locatie bij uw restaurant in Amsterdam doen! Zo kan jij doen waar je goed in bent en kan je altijd bij ons terecht met al je vragen.
Frans Seijkens (eigenaar werQt) ondersteunt samen met zijn team restauranteigenaren in Amsterdam bij de administratie. WerQt onderscheidt zich ten opzichte van andere administratiekantoren door de administratie te automatiseren en stroomlijnen. Frans en zijn team gebruiken software die past bij de grootte van jouw restaurant, de systemen die je gebruikt en de wensen van jou als restauranteigenaar.
Naast volop kennis in financiële administratie hebben wij ook hart voor restaurants. Wij weten als de beste dat je gewoon simpel en snel inzicht wilt hebben in je financiële situatie. Daarom sturen wij altijd op actuele cijfers. Dankzij onze volledig geautomatiseerde administraties heeft u 24/7 inzicht in uw bedrijf en dat tegen een vast maandbedrag en bij jou op locatie.
In tijden van corona zijn alle kostenbesparingen voor jou als restauranteigenaar natuurlijk mooi meegenomen. Ben je op zoek naar mogelijkheden om overheadkosten te besparen? Dan is overstappen naar administratiekantoor werQt een goede keuze. Het is namelijk één van de simpelste en snelste switches om kosten te besparen als restauranteigenaar. Wanneer de administratie geen ‘moetje’ meer is, houd je veel tijd over om te besteden aan creatieve ideeën voor jouw restaurant of het klaarstomen van de zaak wanneer deze weer open mag.
Waar je kosten bespaart, lever je bij ons niet in op kwaliteit. Bij werQt mag je het volgende verwachten: